.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حواشی معارفه رئیس جدید سازمان صنعت،معدن و تجارت؛
از غیبت هاشم پور در مراسم تودیع تا پخش کلیپ هجران
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه دکتر هاشم پور و دکتر محمد پور روسای سابق و فعلی سازمان صنعت معدن تجارت مازندران در حالی روز گذشته برگزار شد که با حواشی مختلفی روبرو گشت.

به گزارش شمال نیوز، برخي از مديران كل دستگاههای اجرایی استان قبل از آغاز جلسه وارد سالن شده و در مورد انتصاب هاي جديد و بعدي استان به گمانه زنی می پرداختند.

محمد محمد پورعمران رئیس سازمان صنعت و تجارت قبل از ورود استاندار مازندران وارد جلسه شد.

مرتضی هاشم پور رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران که در مراسم تودیع خود شرکت نکرده بود سوژه مراسم بود که حاضران در این مراسم دلایل عدم حضورهاشم پور را از یکدیگر سوال می کردند.

استاندار مازندران با هیئت همراه وارد سالن همایش سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران شد.

نمایندگان مجلس در این جلسه حضور نداشتند که این عدم حضور به خاطر جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از سوی مسئول دفتر مجمع نمایندگان استان توسط مجری برنامه اعلام شد.
نکته جالب این مراسم نصب بنری به مضمون خیرمقدم به آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران بود که خود ایشان دراین جلسه حضورنداشتند.

در این مراسم پیام تبریک معاون پارلمانی وزیر اقتصاد علی اصغر یوسف نژاد برای انتصاب رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت توسط مجری جلسه قرائت شد.

مجری مراسم از مدعوین در جلسه خواست با توجه به ایام شهادت از دست زدن خوداری کنند و با ذکر صلوات به تشویق مسئولان بپردازند.

هندویی نایب رئیس صنعت و معدن مازندران نخستین سخنران این مراسم بود که عدم حضور دکتر هاشم پور رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت را کسالت وی اعلام کرد.
خانواده رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این مراسم حضور داشتند.


سید محمد جعفری و دکتر باقری دو عضو شورای شهر ساری بودند و جعفری که به دلیل رفاقت با معاون وزیر در این جلسه حضور داشت. او که ابتدا در ردیف جلو این سالن نشسته بود به دلیل نبودن جا مجبور شد جای خود را ترک نماید.
مجری جلسه خطیبی بود که در زمان معرفی مدیران کل استان نام مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران عباسعلی وفایی نژاد را قرائت نکرد که با واکنش مدعوین مواجه شد که مجری درجواب گفت، بنده برنامه ای که به من داده اند اجرا می کنم.

عالمی رئیس مجمع امور صنفی بهشهر به نمایندگی مجامع امورصنفی استان بعنوان سخنران دوم این مراسم بود گفت:مسئولان باید توجه بیشتری به اصناف داشته باشند و عزم جدی برای رفع مشکلات این قشر مهم و تاثیر گذار از خود نشان دهند، چرا که یک سوم جمعیت فعال استان را شامل می شود.

كمبود مكان و جای ضیق و بسیار بد، چندین بار براي افراد حاضر و افرادي كه وارد جلسه مي شدند مشكلاتي را به وجود آورد تا آنجا که قبل و در حین برگزاری مراسم از کارمندان سازمان صنعت معدن و تجارت خواسته شد مکان سالن را ترک نمایند.

استاندار مازندران سخنران بعدی جلسه بود.
استاندارمازندران با انتقاد از وضعیت موجود سالن همایش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: دیگربرگزاری همایش وجلسات هم اندیشی این سازمان در مکان مناسب تری برگزارشودوی گفت: مازندران صنایع زیادی داشته که امروز اغلب تعطیل هستند و از بین رفته‌اند.
ربیع فلاح جلودارگفت: صنعت مازندران با وضعیت اسفباری مواجه است
استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران تشکل‌های نمونه‌ای دارد، گفت: چگونه است که استانی با این همه ثروت باید بیشترین بیکاری را در سطح کشور داشته باشد.
وی با بیان اینکه شرمنده مردم و تولیدگران هستیم، متذکر شد: به خدمات مدیران گذشته بی‌تفاوت نیستم اما وضع ما همین است.

تقوی معاون وزیرسازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این جلسه حضور داشت.
معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: از ظرفیت های موجود در استان برای تولید محصولات و کالای اساسی کشور استفاده کنیم
وی با بیان اینکه وزیر صنعت و معدن به عنوان استاد از تجربیات بالای برخوردار است، گفت: همه باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت موجود در وزارتخانه به نحو احسن استفاده کنیم
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید به بخش خصوصی نگاه ویژه ای شده است، گفت: بخش خصوصی برای برون رفت از مشکلات تولید فعال تر شود
تقوی با بیان اینکه مازندران از مواهب خدادادی فراوانی برخوردار بوده و کشور نیازمند توسعه این استان است، گفت: در مازندران ظرفیت های انسانی ارزشمندی وجود دارد که باید از آن ها برای رشد و توسعه صنعت و اشتغال استان به کارگیری کرد.

سخنران پایانی مراسم دکتر محمدپور، رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بود.
وی ابتدا گفت: با توجه به محقق شدن حماسه سیاسی، محقق شدن حماسه اقتصادی را در سرلوحه امور قرار می‌دهیم.
محمد محمدپور عمران با بیان اینکه رشد تولید داخلی باید افزایش یابد، گفت: باید کمبود اشتغال را جبران کنیم.
وی افزود: کمتر واحد صنعتی در استان می‌شناسم که شاگردان و دانشجویانم در آنجا مشغول به کار نباشند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه صدای مردم باید از 2 تشکل شنیده شود، تصریح کرد: مجمع نمایندگان و رسانه‌ها صدای مردم باشند.

از نکات جالب در این مراسم کلیپی بود که برای نشان دادن عملکرد دکتر هاشم پور از سوی روابط عمومی این سازمان تهیه شده بود.این کلیپ حزن انگیز که توام با تصاویری از رییس سابق سازمان صنعت معدن و تجارات مازندران بود با آهنگ ((منم سرگشته حیرانت ای دوست حسن کشتکار و آهنگ سلام آخر احسان خواجه امیری)) آمیخته شده بود که بسیاری از حضار به شوخی با هم می گفتند که به یاد مراسم شب وداع افتادیم.!

البته ضرورت داشت روابط عمومی این سازمان بجای تهیه این کلیپ در صدد ارائه آمار و ارقام و عملکرد هاشم پور در دوران تصدی خود در این سازمان می پرداختند نه اینکه کلیپی با مدت زمان بلند تهیه کرده و در وسط مراسم مسئولین دستور به قطع کردن آن بدهند.

در پایان پس از قرائت حکم رئیس سازمان توسط مجري،حکم توسط معاون وزیر به رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت داده شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 مهر 1392
خیر هست و مبارک
نا شناس 15 مهر 1392
دروغ چرا؟
جعفری ردیف جلو نبود فیلمش موجود است ضمنا نام وفایی نژاد هم برده شد
نا شناس 15 مهر 1392
در گوگل سرچ بفرمایید اعضای ستاد جلیلی در مازندران،آقای دکتر محمد محمد پور عمران عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی جلیلی درمازندران نمایان میشود.به آقای نعمت زاده و استاندار مازندران مبارک باشد.به فعالین ستاد روحانی مبارک باشد.از فقدان تجربه اجرایی صرف نظر میکنیم .تدبیر یعنی این!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمدی 15 مهر 1392
باسلام برادر رمدانی به غیر از افرادی که در بالا خواستید نامشان معرفی کنید مدیران دیگری حضور داشتند که نه اینکه جلو نبودند حتی جایی برای نشستن نداشتن...
نا شناس 15 مهر 1392
وفایی نژاد به این حاطر اومد تو مراسم چون همین روا از پستش برداشته میشه و باید به سازمان قبلیش برگرده
مم 15 مهر 1392
خواهشمند است غیر ازسوابق تحصیلی ،سوابق اجراییش رو هم بگوئید
نا شناس 15 مهر 1392
هاشم پور روشو نداشت بیاد تو جلسه از این جا رونده و از اونجا مونده شده. با اون روابط عمومی که آبروی سازمان رو برده تا چن روزه پیش دنبال لابی بود تا ریی بشه وقت نداشته کیلیپ تهیه کنه خدا رو شکر با اومدن دکتر محمد پور افراد بی لیاقت مثل روابط عمومی هم رفتنی هستن.......
نا شناس 15 مهر 1392
درودبرهاشم پوربزرگ وتوانمند
ا- ص 15 مهر 1392
با سلام و تشکر از زحمات آقای دکتر هاشمپور و آرزوی توفیق و موفقیت برای آقای دکتر محمدپور. انشاالله با معرفی و حضور ایشان بر مسندکار شاهد شکوفایی صنعت استان باشیم
نا شناس 14 مهر 1392
امیدواریم در این ولبشویی که در بخش بودجه هست ایشان بتوانند 10 درصد کارایی دکتر هاشم پور را داشته باشند.
نا شناس 14 مهر 1392
شنیدیم وفایی نزاد می خواهند از مدیرعاملی شهرک صنعتی بگیرند امد تا با استاندار راهی زنی کنه که در پست خودش ابقا بشه
نا شناس 14 مهر 1392
جعفری ابتدا رفت پیش معاون وزیر نشست بعدا که دید استاندار آمد مجبور شد که بلند بشه و در ردیف دوم بشینه تو که می گی که فیلم موجوده من خودم حضور داشتم آقای محترم
اسماعيل 14 مهر 1392
اقای هاشم پور مدیر کار بلدی که ساعت 13 هرروز میرفت برای استراحت 6بعداظهر تا 12 شب از اداره برای استاندار زنگ میزد وراهکار میخواست استاندار اخلاق هم بجای گزارش کار مدیر نمونه انتخاب مینمود
نا شناس 14 مهر 1392
مشكل مملكت ما همين بود كه جعفري جلو نشست يا عقب نشست؟!!!!!!!!!
ح 15 مهر 1392
هاشم پور که رشته اش جغرافی بود در صنعت چی کار میکرد؟
حسن پور 15 مهر 1392
مردان بزرگ دنبال حقیقت هستند ادمهای فرومایه بدنبال تخریب قطعا خداوند منان قضاوت خواهد کرد حتما بدانید تشنگان قدرت وفرومایگان خادمان ملت نیسند کمی ازجهل خارج شویم وبه عدالت رفتار کنیم انشاءالله
نا شناس 15 مهر 1392
ابروی هاشم پور رو یه مسولی که تئ این اداره کار میکردهو الان مدتیه که بازنشست شده برده... دست همون قلم به دست و زیرآب زن.. همه کارمندا هم میشناسنش.. شمال نیوزلطفا درج کن
ياسر شريفي فر 15 مهر 1392
اميدوارم وضعيت سازمان در دوره آقا دكتر محمد پور سرو سامان بيابد واخلاق به عرصه مديريت درون سازماني بازگردد زيرا در دوران قبلي افرادي به عرصه مديريت راه يافته اند كه اين ناب ترين و يگانه ترين مفهوم انساني(اخلاق)به فراموشي سپرده ووضعيتي را ايجاد نموده اند كه نخبگان واقعي وفرهيخته به گوشه اي خزيده اند تا از آفتهاي نا شي از بي اخلاقي در امان بمانند. برادر عزيزم آقاي محمد پور فقط اميدوارم كه اين فرزانگان را بتواني بيابي و بعد از اينكه يافتي از بكار گيري آنها بواسطه هجمه هاي ايجادي توسط انسانهاي بي اخلاق نهراسي . برادر عزيزم آقاي محمد پور البته بنده منظورنم اقدامات ضرب العجلي نيست بلكه لازمه گردن نهادن به اخلاق اقدامات تدريجي بر پايه تدبير واخذ مشاوره هاي صادق مي باشد.والي الله ترجع الاامور
محسن 15 مهر 1392
من خودم حضور داشتم و تاسف خوردم آخر این همه آدم که دعوت بودند بیشتر سهم خواهان مدیر جدید بودند .من فیلم این افراد را تهیه کردم برای آینده بهتون خواهم گفت که چه چیزهایی طلب کرده اند و چی بدست اورده اندخدا به این دکتر کمک کنه
مجيدي از لفور 15 مهر 1392
اي كاش به جاي اينكه از همديگر ايراد بگيريم و به چيز هاي واهي همديگر را متهم كنيم بيائيم اين ديوار بي اعتمادي را بشكنيم و جور ديگري نگاه كنيم كاش اينقدر دنبال بهانه گرفتن از همديگر نبوديم و قدر لحظاتي را كه در منصبي كه هستيم را بدانيم بخدا خوشبختي همين كنار دست ماست فقط كمي اعتماد مي خواهد و حمايت و همدلي با ايراد گرفتن از اين مدير و اون مدير ره به جاي نمي برد بايد از نطقه قوت و نطقه ضعف مديران قبلي استفاده بهينه كرد و دنبال راه و چاره گشت نه اينكه بيائيم از همديگر ايراد بگيريم و خداي ناكرده باعث رنجش خاطر افراد گرديم هر مديري در زمان تصدي خودش بر حسب توانايش دوست دارد خدمتي كند حالا يا كم يا زياد بايد دنبال اون هدف اصلي گشت كه آنهم همدلي است نه تفرقه كه اين مديذر خوب هست آن مدير بد هست انشاالله كه خداوند به همه ما و مسئولين توان انجام عمل خير عطا فرمايد.
نا شناس 16 مهر 1392
هر چه باشد افتخاری برای ستاد جلیلی است که با داشتن مسئولیت در آن ستاد در دولت تدبیر و امید رییس سازمان هم شد
نا شناس 16 مهر 1392
از اینکه کارمندان سازمان به دلیل نبودن جا مراسم را ترک کردند جای تاسف است.
میاسه 16 مهر 1392
متاسفانه حس مدیریتی و میز نشینی ایشان را گرفته که آنقدر عجله داشتند تا جای دکتر هاشمپور را بگیرند.
دکتر هاشم پور از مدیران قوی استان بودند .
امیدوارم روزی عملکرد ، آمار ایشان را هم ببینیم که دیگران را زیر سوال نبرند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.